My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, March 5, 2010

dedicated to MOHD RAFIQ NOOR AZHARRRR ::)

assalamualaikkummmmm ;;)
da lama rasenya saya x update this bloogg....
actually this week is my study week holiday...
so al maklumlah diri ni agak mals untuk menaip memandangkan holiday la katakan
anyway stop talking about that
to the viewers of this blog kalo adela ahhahaxxs
msti tertanye2 siapa itu encik MOHD RAFIQQQ BIN NOOR AZHARRR kannn
jawapnnye senang je msti la anak pak cik azhar da namanye bin noor azhar
ahahhhahaha
actually he is one of my best buddy friendddddd
we used to call him rafiqqqq or b****t leper..hikhikhik
sori rafiqqqq saya tiada niat nak lukakan hati awak..ahahhahaha
dramala plak...paham2 je la rafiqqq drama kite mmg mcm tuu kann....
anyway mcm mane tercetusnye idea untuk mendedikasikan post ini ialah apabila beliauuu yg da lama x dengar khabar berita memunculkan diri beliau dalam fb ngn ym...
dulu slalu la tgur ym tp sejak berbulann bulan ni tiada khabar berita hilang begitu sahaja...
tp normall laa tuu msingg2 sibukkk kan
siyess aku ngn kawan2 lain rindukan lawakkk ko yg x seberape tu..ahahhaa
gurau je laaaa..jgn mara ye kawan....anyway happy sangat semalam dapat chatting ngn kooo..hihihi
da lama aku tak gelak mcm tu dowh..ahahaha
at least ade la jugak aku dgr perkembangan tntng ko...ingat kan ko da menghilang kemanela....
nanti klo kawan2 yg lain tnye pasal ko ke bole la aku jawapkn..hhuhuhuhu
kat bawah ni antara gmbr2 ko yg tersave di dalam lappy akuuu...
sbenarnye banyak lagi tp takut tak muat lak nak upload sebab capacity gambar tinggi sgt...hihihi
so ad lima saje gmbr yg bole di post kan disini
sooo
take a look at the pitchassss ;;)

antara gmbr yg dia share dgn aku smalam...

perkembangan terbaru beliau ialah beliau telah berjaya menormalkan berat badan beliau dgn berat sebanyak 59 kg ketika ini :::))

ini adalah gmbr beliau ketika beliau masih belum baligh lagi...ahahhaha

beliau bersama saya dan juriaaaaa

gambar ini diambil ketika beliau menjadi miss BIBIR terhot bg tahun 2009 ::)

ini gambar ketika beliau lepas membuat pembedahan bibir ngn idunggg :::)))


sorry rafiqq aku nak tunjuk sangat gambr ko ngn moto ko
yg ko share smalam tp tak save la plak...
tak dapat la aku nak promote motor ko yg chaaannnteekkkk sangattt tuu..
huhuhuhu...
before i end this post just want to remeber you KAWAN yg ko da janji nak blanje aku makan kek secret recipe..kannn???ahahahha
so aku akan tuntut kat ko....
that's alll
current moodddd ::)
sangattt rinnnduuuu sammaaa kawannnn-kawannnn baiikkkk kuuuuuu

end here
tireddddddd
::)
will update laterrrr

No comments: