My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, July 12, 2009

emergency action taken by us at 12.00 a.m......

sengal....sengal.....itu saje ungkapan yg i can say right now......it's all because of the waterrrrrrr....
i really hate it and i dont know what should i do...........da la semenjak dua tiga menjak ni air kjap ade kjap xde....itu bole accept la lg tp the problem yg muncul skrg ialah tbe2 tangki air yg atas tu suddenly mngeluarkan titisan air yg membawa kebahayaan dlm hidup kami......hahahahhaa da la i xmkan lg.....sian nsi USA yg org blnja tu...hahahahha so kami satu blok terpaksa berkumpul kat bwah while waiting for the pak cik guard and kak anisah solve all the problem yg timbul......credits to them and THANX A LOT coz help us........and suddenly i'm thinking about DURIAN!!!!!!!!hate it hate it......... ireally really really want to it the king of the fruit.......god help me......actually i tengah bosan tahap gaban ni sb xde ape nak buat....hahahahahhahaha miss my room dowhhhh.............laparrrrrr la plak.......

No comments: