My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, May 12, 2012

258. bila jari ligat membicarakan kata kata

Assalamualaikum.

Basuh kain sudah. Buat Assignment belum so konklusinya aku malas nak buatkerja walaupun aku banyak kerja yg menanti. Tiba tiba aku didatangi ujian penyakit yg aku sendiri pun tak pasti punca dan sebab utama penyakit ni. habes tangan aku naik merah merah bukan tangan je la tapi satu badan. mula mula biasa je tapi makin lama makin gatal la benggonggg! okay aku stghesss akibat kegatalan yg melanda. seriously aku nak mencarot!


haish.haish.haish.
 *kerja aku asyik nak mengeloh je*



tapi nasib baik tadi aku mendapat perkhabaran baik dari kakak aku katanya esok dia nak balik
Johor! yeayyyyyy lompat kambing + katak :) * sambil buat hidung kembang kempis. serious aku rindurumah aku rindu semua. itu je nak aku carutkan jumpa lagi lain kali OK bai!


No comments: