My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Friday, January 27, 2012

242. jiwa yang kosong.

Assalamualaikum.

Actually post kali ni aku nak share dengan hangpa semua video yang matluthfi upload baru baru ini in his youtube account. Aku sebenarnya ternanti nantikan video baru beliau, almaklumlah kalau dia buat video memang tak sah kalau aku tak tergelak pastu senyum sorang sorang -.- kadang kadang orang lain peliks tengok aku gelak sorang sorang pastu cakap "alaaa comelnya dia!". memang orang kiri kanan aku *ketika situasi aku tonton video matluthfi berlaku* dok kata apa gila ke budak nih? entah apa yang digelakkan pun tak tahu lah.

Tapi aku dengan muka macam mintak penampar kaki buat tak tahu je. HAHA dah memang kalau tengok matluhfi punya video sumpah aku nak gelak wei! tak percaya? kalau hangpa tak percaya, hangpa pergi tonton sendiri video beliau.

Okay cukuo lah aku membebel. Sekarang mari kita layan video terbaru beliau.Bila aku tengok tajuk video ni aku sendiri pun macam syak wasangka apa pulak lah lawak matluthfi nak buat kali ni ye? *aku rasa jawab soalan ni sama susah dengan jawab final examination* memang PROPA je aku ni la..

LALANG? lalang rumput ke? boleh ke LALANG tu dijadikan bahan untuk matluthfi melawak? *critical thinking* okay tanpa perlu banyak soal + berdolak dalih aku pun terus tekan butang PLAY! jom tengok sama sama apa maksud tersirat disebalik yang tersurat dalam video ini:







"Wey! Orang macam aku,kami sengaja kosongkan jiwa kami sebab otak kami dah penuh dengan BULLSHIT politik yang hangpa dok main ni!"
-matluthfi-



dah tonton? so amacam? any comments or opinion? i'm pretty sure each of us yang tonton video diatas ada pendapat pandangan yang berbeza. yes tak salah bg pendapat tapi make sure pendapat yang korang bagi tu intellectual and reasonable ye!


SAYA JIWA KOSONG!





nampak sangat MATLUTHFI suka SUJU!
okay matluthfi I want your shirt ;)

No comments: