My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, January 26, 2012

240. gossip-ING.

Assalamualaikum.

Bangun pukul 12 tengah hari tanpa rasa bersalah terus cari sarapan kat dapur! HAHA once in a life time right? cait bukan banyak kali ke kau bangun lambat hah? -.- shhhssshh jangan bagitahu orang itu rahsia kita kita aje.

Macam biasa takde aktiviti yang best aku lakukan harini. cuma makan, tidur, onlineway dan sebagainya. oh ye tak lupa aku panjat pagar tadi + panjat tangga untuk memetik bunga di halaman. okay itu tipu! bukan memetik bunga dihalaman tapi memetik buah rambutan. *RAMBUTAN kita guna ayat memetik ye?*

Anyway malam pulak hanya tonton televisyen + gossip-ing with mama. Of course gossip-ing is the most interesting activity ye. finally aku dapat cerita tentang apa yg selama ini aku pendam. to me mama is the best BEST FRIEND i ever had.seriously..

Tapi apa yang membuatkan aku kaget bila mama sendiri cakap "tak payah la nak update status dalam FB pasal cinta cinta ni kan?". Okay mama shared the same opinion with me -.- fhewwit!

Okay, got to go people!
I need to wake up early tomorrow.
May peace be upon you guys :)

No comments: