My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, January 5, 2012

232. final examination FEVER!

Assalamualaikum penduduk penduduk bumi semua!

huh? tengok last entry bertarikh 26 november? So maknanya since last year lah aku tak update belog sesawang aku ni ye? jappg tengok calender masihi jap! hurmm, baru sebulan je aku tak update belog sesawang aku ni! alahai itu pun nak kecoh sangat. Is it a BIG problem? kalo macam tu aku pon nak buat "DEMOSTRASI" lah untuk menuntut KEBEBASAN BERBLOG! haha kau mampu ke? okay itu semua AUTA jer. Actually takde niat apa pun cuma niat untuk memerli je! Oppss mati aku kang ada orang maki hamun aku pulak :) okay stop talking about that RUBBISH things because seriously I'm not INTERESTED!

Oh yea people, before I forget I just wanted to wish korang semua a HAPPY 2012! kejap je masa berlalu rite? and yes I've to admit yang umur aku dah masuk 21 years old kalau mengira dari segi tahun. Ohmygucci Age is not deemed to be the essence of the ____ right it just a number hoccay! *please fill in the blank with the answer that you think right* HAHA

And for your information this JANUARY 2012 is actually the month of my FINAL EXAMINATION for this semester. Yesterday is actually my FIRST PAPER- BUSINESS LAW. Alhamdulillah one is OVER! but for sure it is tougher that what I just thought. *betul ke GRAMMAR aku nih?* SO there is FIVE more PAPERS LEFT! but thanks ALLAH because this time the FINAL EXAMINATION SCHEDULE is quite good as compared to the last semester. but I dont know if my CGPA is as good as the previous sem. Always pray that it will be better than it. *sebenarnya takda lah bagus sangat pun CGPA aku*

Actually I have a LOTS of story I wanna share here but I have plenty of time to do that. No need to worry ye my belog I will update and post entry when it comes for my SEMESTER BREAK! ^^ lol. cant wait for it. okay just wait and see :)

Kata kata terakhir before I pen-off : just wanted to say GOOD LUCK to all friends yang sedang berjuang dalam PEPERIKSAAN AKHIR macam aku and HAPPPY SCHOOL DAYs kiddos! muahahaha

wahai ABKK awak tau tak saya ADMIRE awak?
*lempang muka laju laju*
^^
have a nice day people!

No comments: