My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Monday, May 16, 2011

176. FAST 5 best!

nak tepuk tangan kuat kuat
*CLAP.CLAP.CLAP*

nape ek aku suruh tepuk tepuk tangan ni?
apa kau dah buang tebiat ke hah fira?
haha
no lah aku suruh tepuk tangan sb aku tengok movie tadi!
cer teka cer teka movie ape?
of course lag FAST 5 weih.
aku tengok ngn UDA and KAK AIN malam tadi kat BERJAYA TIME SQUARE aka TS sudah!
haha

BEST
BEST
BEST
!!!!!!!!!!!!!!!!!


okay sumpah mmg best gile sampai ternganga mulut aku weiiii!
dah la BRIAN o'CONNER boyfie aku yang handsome tu ada lagi lah wei sentap hati mak tengok
HAHAHA
5 STAR lah aku bagi kat cerita ni. mmg BEST + SUPERB gila :)

aku nasihatkan korang gi la menonton ye! tak rugi punyelah beli tiket mahal mahal!
so next aku tunggu kan kemunculan
NUR KASIH THE MOVIE!
tengok making of mcm best je sp teringin la jugak nak tengok :)

No comments: