My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, May 14, 2011

174.jom kahwin!

hye belog!
penat rasanyabila seharian pegi ke majlis perkahwinan anak kawan mama masa keje
tapi nak wat macam mana kan terpaksa je la pegi nanti orang tua tua kata kalau kita kahwin tarak orang pulak kan nak pegi so aku pun dgn REDHA pegi jeee,,
dapat jugak makan freee!
okay malas nak cakap banyak just tengok jela pitcha yang sempat diambil tadi :D



sayaaaa :D



with my beloved maamaa!




again!





okay i would like to continue with my story :D dengan slamber je tadi aku g kenduri kahwin pakai seluar je wei!
mana taknye mama pon dgn SPORTING nya pakai seluar so aku ngn kak cik pon apa lagilah sarung suar la jugak gamaknya! ate nape ghope ituu? HAHA tapi yang kelakarnya kitorang pakai serba HITAM lahpulok..macam orang nak BERKABUNG je! tapi lantaklah dah tuje baju yang aku nampak so aku sarung je lah tanpa ada syak wasangka. cett ayat kau memang la kan! HAHA then pg la ke TAMAN MELAWATI melalui MRR2 dr PUTRAJAYA! oh sampai ngantok ngantok aku weyh naik keretaaaa :D apa lagi aku tido je leee! aku mmg tak leh jadi CO DRIVER yang bergunaaa lah hai! then terkezut wei tema orang WEDDING anak kawan mak aku BLACK and WHITE! ouch! TEMA kahwin aku wei!opsssssssssssssssssssssssssssssssssss terlepas sudah!hehe okay sumpah tak nak BLACK and WHITE sb tak chanteeekkk lah! SURAM MURAM la pulak! tak mao tak mao! okay kena GOOGLE warna lain ni! haishhh!
any SUGGESTION please?



mood: fallin in LOVE with HAZAMA!!

No comments: