My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Monday, May 9, 2011

170. "Good enough" is never good enough :D

jam kecil dihujung lappy aku menunjukkan sekarang dah pukul 5.40 PAGI!
weyh fira awat hang tak sleep sleep lagi haaa?
apa kau berQIAMULLAIL kah?
kalau ya pun apa salahnya kan???
azan pun tengah berkumandang :)
*sambil jawab azan*
rupanya indah jugak kan study ngah pagi pagi buta ni.
angin meniup niup dgn sempoinya tanpa sebarang pencemaran alam terasa segar bila hirup udara pagi
*sambil pakai BREATH RIGHT*

oh ya actually aku bukan nak merepek panjang berjela
apa yang aku nak sampaikan dalam entry aku kali ini ialah perkataan yang tetulis kat title post aku ni haaaaa
tak nampak ke?
tu haaa yang kat atas tuuuuuuu!!

"Good enough" is never good enough.

bila aku belek belek buku aku tadi aku terjumpa ayat tu.
sekali baca macam biasa je kan!
mcm takde maknanyeeee pun sb mcm bodoh bodoh je QUOTES ni
tapi ambik kau bila baca balik dan faham kan ayat tu
banyak MAKNA dowh disebalik ayat tu!

cuba anda try untuk memahaminya dan pasti anda akan bersetujulah!
bila aku fikir balik mmg btol lah kan kita sbgai manusia biasa mmg tak pernah menghargai nikmat atau rezeki yang kita ada.
bila kita ada sesuatu nikmat tu mesti kita akan mintak lagi dan lagi seolah benda tu tak menepati apa yang kita nak.
bak kata buku aku ni "not meeting or exceeds our expectations"
*opppss.. terSPEAKING LONDON lah pulak*
sepatutnya kita harus bersyukur dengan apa nikmat yang diberikan kepada kita kan?
dan mmg itu telah ditetapkan oleh ALLAH sbg yang terbaik untuk kita!
tapi biasa lah kita sentiasa merungut punya lah dgn apa yang kita dapat

aku tak tujukan kepada sesiapa tapi hanya untuk menyedarkan diri aku dan kamu kamu kamu yang terbaca entry ini
*kalau ada yang sudi membaca belog buruk aku ni lah!*
fikir fikirkan dan renung renungkan
SELAMAT BERAMAL

No comments: