My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, May 5, 2011

166. betapa berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya :)

hye polka the dodoooottttttttt !!
pelik eh aku panggil belog aku ni polka the dodoooott?
oh bukannya ape almaklumla layout nye dah tukar background polka DOT kan?

okay back to the main point apa yang aku nak tulis untuk entry kali ni!
hmm apa yea aku nak tulisss?

tingggg tonggggggg tinggggggg!
*kelip kelip mataku memandang ke atas*
i got an idea!
apa lagi wei for sure la aku nak tulis pasal final exam aku yang macam teeeet
aku pun tak tau nak describe macam mana final aku ni!
bayangkan 5 paper wei DIRECT tanpa ada ruang walaupun sehari!
bukan satu bukan dua bukan tiga bukan empat tetapi LIMA okayyy!
memang aku tak dapat nak bayangkan bagaimana HEBATnya OTAK aku yang tak berapa nak bagus ni berfungsi dalam keadaan keadaan KRITIKAL tu wei!
mmg SUPERB la kan kalo tiba tiba result aku ni diluar jangkaan!
tapi ALHAMDULILLAH aku masih lagi waras selepas melepasi tahap tahap genting tu.
cuma sakit sakit OTAK dan MIGRAINE sikit je yang aku alami!
maybe terkejut agaknya bila dah lama tak menghadapi suasana exam macam tu.
nak wat camne nasib badan dah tertulis macam tu so aku REDHA dalam keterpaksaan je lah!

so ACCOUNT,CSC,MATHEMATIC,CTU and LAW aku dah HABIS jawab soalannya!
cuma SATU je lagi iaitu my beloved ADS!
*beloved??*
HAHA
last paper ni aku amik pada 10 MEI 2011
dalam 4-5 hari je lagi wei!
but still aku tak baca pun lagi
.
bukan kata nak baca nak sentuh kulit buku pun aku macam tak buat :)
oh apalah nak jadi kau ni FIRA oit oit!

okay lah malas nak cakap banyak!
after this nak buat entry pasal
PICNIC BA1A pulak!
so GOOD LUCK FIRA for ur LAST PAPER!

No comments: