My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Saturday, April 16, 2011

160. study week VS final exam!


oh bosan bosan bosan!
kalau lah aku boleh jerit kuat kuat satu kolej melati ni mmg aku dah laksanakan!
tapi malang tidak berbau sb aku tak boleh melakukannya kerana aku seorang student yang mengikut peraturan!
*oh ayat buat orang nak muntahla!*

oh ye berbalik kepada tajuk entry saya pada malam ini
study week VS final exam?
oh lagi seminggu je final exam bakal menjelma.
apa yang pasti aku agak kurang berpuas hati dgn jadual yg disediakan oleh pihak yg terlibat!
cuba anda bayngkan LIMA hari berturut turut tanpa henti direct 5 paper!
SYABAS fira!
i can see your future laling!
haha
okay mmg kena STRUGGLE sangat this time!
no playing around! no FB'ing! no BLOG'ing!
just STUDY'ing!

okay sumapah PROPA habes ayat kau!
but seriously can someone show me the BEST WAY untuk STUDY!
aku tak reti lah nak jadi ulat buku yang TEGAR!
tegar la sangat kau ni!
mcm tak kenal je!
okay lah malas nak cakap pasal study week dah!

sambil merehat rehatkan diri guling guling atas katil aku tak tau nak buat apa sebenarnya!
akibat kechewa dgn kertas account yang aku jawab tadi aku pun tiada semangat dan kekuatan untuk mengkaji buku malam ni! esok lah start mengkaji malam ni nak rehat puas puas smpi lenguh lenguh badan :D

sambil melayan lagu JUSTIN BIBIR ni aku pun berFB'ing lah!
apa lagi nak buatkan!
nk bergayut? ngan sape? ngn mama dah tadi so aku baca je lah novel kat penulisan2u.net!
best jugak cerita cerita dia!
nak tengok cerita korea pun kena tunggu kak ika bilik depan! cepat lah kak ikaaa! huwaa!

okay lay i'll end here!
nnti kita story molly lagi ye!

nota kaki: jangan pandang dan melirik mata mcm tu lagi ye! seram oh! anyway saya benci pandangan itu!


No comments: