My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, November 23, 2010

me time

*breath in**breath out**breath in**breath out*
tarik nafas ikut hidung
keluar angin ikut tuut
:D
now "me time" untuk berblog sementara rehat sebentar dr kemas kemas barang
saje je nak tulis entri ni sb bosan
actually bukan ada idea pun nak tulis apa sebenarnya tapi bedal je lah
tadi masa kemas kemas barang saya mendapat satu idea baru yang saya rasa patut dikongsi bersama kaum wanita wanita di luar sana
idea ini sangat bagus digunakan oleh wanita wanita diluar sana jika mereka dalam keadaan yg sangat terdesak..haha
* mcm berguna je kau punye idea tu kan ?*
so kepada wanita wanita yg hebat diluar sana jika anda ingin membuka screw jangan segan dan silu ye untuk menggunakan sudu jika anda tiada peralatan yg sesuai..
tapi saya maksudkan anda haruslah guna batang sudu dan bukannya kepala sudu okay!! dan yg pastinya ianya tidak sesuai untuk screw yg bentuk bunga tapi screw yg palang sahaja ;D
okaylah saya mau smbg keje saya balik
tadaaa
nak buat iklan CELCOM sebentar:
memangggempakkkwowwwwterhangatsyokkkkhabissssampaitakingattttttttttttttttt!!

No comments: