My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, October 20, 2010

masih adakah hari esok untukku ;|

hye blogggg..jumpa lagi setelah lebih kurang seminggu saya dah tak post ape ape kat sini.. cerita mmg banyak nak ditulis tapi masalahnya tak de MOOD la pulakk...wahai MOOD dimanakah kau menghilangg?? penat aku mencari cari kau tapi still tak jumpe..ntahla.. macam macam yg nak difikirkan..mungkin secara luaran nampak COOL je aku ni... makan dan tidur je kejenya...tapi disebalik sikap COOL yg aku tunjukkan hanya tuhan je lah yg tau apa yg aku fikir!!
sumpah AKU STRESS weii!!
okay kita start crite from ari jumaat lpas..
ari JUMAAT lepas saya balik BATU GAJAH,PERAK sb one of my cousin kahwin...sape lg kalau bukan kak zuraaa...to KAK ZURA :: congrateesss yeaaa ;) wish a HAPPINESS to you and your partner..may ALLAH bless both of you...
so fira..
bila pulak kamu mau kahwin??
HAHA
tunggu la 8 tahun lagi yeaa ;D
sangat teruja bila pg orang kahwin sbb dah lama kot rasanye aku tak pergi org kahwinn.. tu yg teruja sangat tu..haha
then ari ISNIN pulak saya hangout ngn my bestiesss.. ika and eycahh ;D u guys are GREAT ;) best giler bila dapat karok kat tempat baru tu..haha bole nari nari atas kerusi smbil nyanyi lagu dangdut..sedap giler kot suara kitaa..hahah confirm kalau inul dengar trus pengsann muahaaha after karok kitaorg pg main GAME kat ARCHADE..wahhh main lawan lawan keteee ngn main tumbuk tumbuk kasih sayanggg..nampak sangat kita suma mmg nak lpaskan geram kott....
pastu g main BOWLING pulakk...sangat teruja dan sangat terkejut coz for the first time I got 3 STRIKE dlm satu game... mmg dasyat bagi saya sb before this mmg mcm hampeh aku main weiii..hhahaha COOL shitt ;) idk what happen to me laaa..hihi then sblm balik tu kitorg sempat singgah untuk TIMBANG BERAT.. guess what?? my weight naik lagi laaa..mmg HEBAT gila saya ni... my WEIGHT now is 60.2 KG okayy:) napa tak percaya?? haha tapi saya masih COOL lagi bila dapat tau berat badan naikk..haha pelik la kau ni fira kalau org lain tu dah tak tentu arah dah bila berat badan dorg naik..kau boleh lagi makan MCCHICKEN BURGER,MCCHICKEN NUGGET laaaa itu laaa ini lahh..kau sedar tak kau dah BESAR?? I mean kau dah GEMOK??
ohhh ekkk hahaha ntahla maybe sebab hati ni tak sedap kot seminggu ni tu yg mcm tak de perasaan jee.. entahlaaaa... malas nak fikir... naikkan darah tinggi jee... kau ada darah tinggi ke?? haha ntahlaa... ari ni pulak ari RABU..hari ni saya pg COMPUTER TEST kat BT9... okay la alhamdulillah LULUS..tapi ibu jari ni asyik buat hal jeee..asyik asyik stuck computer tak boleh nak print...buat malu je muka je la weii..isk isk isk drama la pulakk..
hrmmm ok NEXT..
actually yg buat hati saya ni tak sedap hati sb saya tak dapat panggilan ke TEMUDUGA IJAZAH untuk MASSCOM..kenapa ye saya tak dapat...ramai yg dapat kot...application saya di REJECT ke haaa?? apa yang tak kena sebenarnyaa...sangat pening bila memikirkan baliuk pasal benda ni..tak tau lah nak cerita kat sapa...nak nangis pun mcm tak de hati je... kalau btul sangkaan aku macam mana ek?? 'arghhhhh"
TENSION NYA SAYA!!!!!!!
.end.

No comments: