My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, October 12, 2010

just tired of being meee ;(

people can talk what they want, people can think what they want, and absolutely they can do what they want...no one can STOP them from doing anything they want..same goes to you fira you can do whatever you want,you can talk whatever you want and you can think whatever you want...but when you think about it againn and again,,actually you cant... at the moment,i'm just tired of being me... dont ask me the reason because idk the answer...yeahhh i've to admit that i'm not PERFECT like you people and i'm not BEAUTIFUL as you and i'm not CLEVER as you people and i'm not GOOD as you peopleee... i am just meeee.. a useless personnn.. yeayyyy USELESS is just a PERFECT WORD to describee me... i know a LOT of people out there HATE me damn much.. thank you people because i know i deserve it... it is better for you to HATE me than LOVE me.. dont say a word that you dont really want to say to me..if you hate me just tell me and i'm okay with that..
soalan:
apa kau tulis ni fira??
jawapan:
xde pape saja je nak tulis macam tu sebab tiba tiba je rasa diri ni useless sangat..hakhak hebat tak?? teruk kan sb english tunggang langang..buat malu jee...lantaklahhh ini blog saya suka ati lah saya nak tulis ape...bukan ada orang kisah pun kan...orang baca pon tidakkk.. :) kau ni okay ke tak ar fira...saya?? saya okayy jeeee..bak kata eycah 'i'm okay mood' even i'm not..haha yeahhh that's right babe!! ;D
alamak suddenly lapar la pulakk... dah la satu ari tak sentuh nasi makan maggi gorengg saja arini :) wahhh hebat sungguh kamu ye firaaa tak sentuh sebutir nasi pun arinii.. bukan ke awk tu kuat makann?? tak percaya lahhh haha lanatak la nak percaya ke taknak.. sebenarnyaaa saya ni bukannye kuat makan punn tapi entahlaaa dah orang kata saya kuat makan so mmg saya ni kuat makanla sebenarnyaa..cuma malas je nak sedar diri... tapi sumpah lapar.. tapi malas nak makan.. sesiapa nak suapkan saya?? haha mimpi la kau wei tak de sape nak suapkan awk tuu..awak ingat awak sapee?? puteri rajaaa?? agaklaa..haha perasan sudahhh ;D tapi serious dowh terasa semalam dgn satu comment dekat FB sy...ade yg comment cakap saya ni asyik lapar je sbb saya ni TAK RETI MASAK..mmg pun saya tak reti masak...so what??HINA sangat ke saya tak reti masak?? saya tau la saya ni serba serbi tak pandai tapi tak payah la cakap mcm tu okayyy... saya tau saya sapee... terima kasih atas nasihat dan comment yg berhargaa i do really appreciate it..tngoklah nnti pasti saya akan pandai masakk!! tungguuuu sajalah saat ituuu :)
cerita pasal semalam pulakk..huhu seriously saya sangat sangat sangat terkejut bila one of my friend..cukuplah hanya saya saja yang tau sapa dia.. that person told me about somethingg.. and it really suprise me...seriouslyy..but nak buat macam mana hidup ni kan penuh dgn kejutann...nothing is imposibble right?? yeahhh remember that!! anyway tenkiu kawan.. and dont worry it doesnt change anything between us as i promised to you..tapi sumpah kelakar kawan bila kamu beritahu tntang benda ituuu :) haha *gelak pelik*
tu lah sometimes walau pun benda tu depan kita tapi kita tak pernah nak sedar kan..tapi nak buat macam mana itulah lumrah kehidupan yang sebenar..fikirlah sehabis baik sblm kamu nak buat something..jangan menyesal di kemudian hari..mungkin kamu akan menyesal suatu hari nnti..ingat tu firaa...kita hanya manusia biasa yang boleh diibaratkan roda... just go on with ur life.. take care of ur self..because u are the only one know about urself..
mood:: sedang memikirkan soalan yg tak sepatutnya saya fikir ;( tapi nak tau apa jawapan yang sebenarnya bagi soalan ituuu
*sambil layan lagu BIARLAH RAHSIA*

No comments: