My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, August 5, 2010

rasa diri ini macam sampah masyarakat

rasa diri ini sangatttt BODOH
nape banyak sangat masalah last sem ni
sangat PENAT la weii
kau paham x aku sangat PENAT
PENAT OTAK
PENAT BADAN
PENAT PENAT PENAT
sape tak paham sori la yeeee
tp mmg bodoh la kalau tak paham perkataan PENAT itu..
arghhhhhhhhh
this week test
next week test
this week debate
next week speaking
this week pengsan
next week MATI
bagus x pantun tu??
HAHAHA
bagus sgt bg org yg tngah berperasaan mcm aku
terasa nak amik itu pisau yg TAJAM dan mau rodok rodok diri sendirii
SUMPAH
kadang kadang tertanya nape lak sem 3 ni sgt MALANG SANGAT buat aku???
aku rase bukan aku je...tp most of the student here kot...
mcm kelakar je masing masing GELOTTT memikirkan kerja yg bertimbun berlambak itu.
saya mau MENANGIS
tp rase nye da tak de air mata dah nak menangis.
lg menambah kan kesakitan dan kesengsaran adalah.
erggghhh
TENSION TENSION TENSION TENSION
please PEOPLE support me
I really really need ur SUPPORT
if NOT
i dont know what will happen to me
terasa mau melarikan diri jauh jauh dari sini
tapi mau lari kemanaaaa???
tiba2 pulak rindu kat angin taman gelora
sangat nyaman dan tenang ;;((
diri ku pada saat ini::
sakit perut
ngantok sangat
otak berserabot
hati tak tenang
jiwa sangat kacau
.noktah.

No comments: