My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, August 8, 2010

is suffering:'(

sangat sedih kan bila something happen kat korg..
saya rase sangat sedih skrg
dan secara jujurnye smasa saya taip saya tengah menagis..
saya tak tau nape tapi arini saya rase nk nangis sgt..
kenapa byk sgt masalah yg menimpa
lepas satu satu masalah...
banyak sgt ke dosa dosa aku??
ntahlaah
mungkin ade hikmah disebalik ape yg berlaku...
tapi takpelah..biarlah org nak marah or cakap pape yg mereka suka kat aku
takpe aku xmarah pun cuma kecewa sikit je...
arini saya pg gambang water park...
saya pegi pun bukannye untuk suka suka..
saya pegi untuk menghabiskan masa saya bersama kawan kawan je
itu pun sebab sy da jnji ngn dorg sejak dr sem 1 lagi... dlm perjalanan kami pula tiba2 fara dapat call dr family dia... dia dapat berita yg nenek dia msuk 'ICU'...so fara kata dia kena balik mlm ni jugak n dia tak tau bila dia balik sini...that's mean saya tinggal sorg sorg la kat bilik ni....nsib baik anis ade..bole la jugak dia temankan saya malam ni...then lpas balik dr gambang tu...i got a text from mama...sgt sedih bila bce mesej tu..tapi nak wat camne maybe mama pun tension kot...tp sumpah sgt sedih bila mama ckp camtu...bersalah sgt ke adik pg gambang tu...maybe adik salah adik mintak maaf...lgpun adik da bgtau mama rasanya...then lpas fara da pg terminal..baru saya sedar yg kunci bilik sy n kunci locker saya da hilang...saya sgt blur time tu...best farah dapat balik...saya nak sgt balik tapii saya xbole....xpelah maybe bukan rezki sy untuk balik kot...xpelah...n thanks to anis yg sanggup mengergaji mangga saya dgn pisau yg cukup comel...terima kasih sgt sangat..saya heart kamu....sy sangat menghargainyaa....dan terima kasih jugak kepada KAMU yg sudi mendengar masalah sy...::) lepas berjaya membuka mangga tu sy terus bersiap siap untuk cuci baju pula.... kali ni sy terpaksa mencuci bju menggunakan dua mesin sekali gus...satu mesin untuk sy ,satu mesin untuk fara...kcian kat fara da la kelam kabut nak balik...so biar saya je yg basuhkan bju kamu farah....time basuh bju tu pulak satu mesin je yg boleh guna..satu lg rosak....arghhh tensionnye....da la perut ngah lapar..then suddenly mcm2 benda jadi..sangat sakit otak saya...
kalau la saya boleh ****,
saya nak **** sekarang jugak....
agaknye bila saya **** nnti sume org boleh hidup bahagia agaknye...
seriously i need a shoulder to cry, but unfortunately i cant get one...
so biar saya je yg simpan dan tau masalah sy sendiri.... lgpun i'm use to it kan...selama ni pun awak tabah fira xkan arini awak xboleh...saya pasti boleh punyeee...
insyaALLAH
::)
hadapi dengan tabah dan senyuman,disebalik ape yg terjadi pasti ada hikmahnya,
dan kamu saja yg tau kebenaran yg terjadi disebalik sume ini...
esok sy nak wat keje gile untuk menghilangkan tension saya::

No comments: