My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Sunday, July 11, 2010

ladies day outt::)

jualan murah???
potongan sehingga 70%??
hahahaha
sila lah melawat ke PARKSON,megamall kuantan pahang
SEKARANGG!!!
here are some pitchaaa while we are shoppinggg::)


alamak kepala sape tuuu??
sorryla tersnapppppp
sy cuma nak snap sign 70% jeee
ahahha
mmg murah weiiii
mak cik japilla and mak cik atai sibuk berposing
*dlm hati berkata::panas giler weiii*

hahahha
on the left is mineee and on the right is herrrr:::)

amboi mak cik ataiii kamu bli bju untuk siapa ituuu?
hahaha
farah still maintain ngn impose dia yg ala-ala model gituuu::)
the three of us::)
to anis we never forget about youuu my sayanggggs
so this pitcha is taken especially for u honeyyy::)

this VIDEO is captured by ATAI
hahahaha sumpah malu kotttt:://

I WANT THAT RED SHORT::)
END

No comments: