My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Thursday, June 17, 2010

critical life ::)))

go back to missisipi...go back to alabama...go back to georgia...
go back to louisiana....
go back to HULU LANGAT....
what?????
go back to HULU LANGAT!!!
yeahhhhh itu sebenarnye yg saya inginkan....
tapi malangnye azam saya pada sem 3 ini adalah untuk mengurangkan kekerapan saya untuk balik ke rumah pada setiap bulan...
hanya sekali saje dibenarkan dalam sebulan untuk balik ke rumah ye cik japilla..
terima kasih atas kerjasama anda...
hahahhaa sebenarnya ayat tu baru saya belajar mase class bel 332 dgn mdm shima...
class yg sgt intresting bg sem ini...
no tension and no stress
talking about class,saya baru teringat yg esok jadual saya sangat pack...
knape la saya tak tido lg ni....
tngok jam skrg da pukul brape makcik???
da 12.59 lg seminit je nak pukul 1 a.m.
so xreti2 bahasa ke pg tido la sengal...ahahhaha
ok i'll stop now....
bubyeeeeee
::)
current mood:: is thinking the suitable and intresting topic for my term paper

No comments: