My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, June 2, 2010

cerita hari iniii ::)

assalamualaikum dan salam satu malaysia diucapkan...ahahha minah belia la pulak....anyway agak janggal rasenye jari saya arini sb da lama tak mengupdate blog ini...msti ade antara kamu yg tertanya-tanye nape agaknye saya dah lama x update blog...bukan saja blog tp fb saya pun saya da lama x bukak....sebenarnye ade jawapan bg setiap soalan yg saya tanyekan tadi..cuma jawapannye terlalu panjang untuk ditaipkan di sini...biar diriku saja yg tau ape yg sebenarnye terjadi sepanjang dua bulan tempoh cuti semester ini...bila sebut tentang cuti sem je,sebenarnye banyak yg saya ingin kongsi dan luahkan ape pengalaman yg saya lalui spnjg dua bulan ini...satu transformasi telah berlaku pd diri saya apabila saya berjaya berkerja part timer as waitress di RESIDENCE HOTEL@UNITEN....agak memeranjatkan bukannn,,,ahhahaha ape bole buat nak cari duit punye pasal la katakan.....anyway thanx GOD syukur alhamdulillah kerana dgn izinnye dapat la jugak sy bekerja lebih kurang sebulan lebih....at least duit yg dpat tu boleh la top up untuk shopping....but seriously i'm proud of myself..it was not easy as ABC, and personally i think that studying is much easier than working...maybe different people,different opinion... a lot of experiences and lessons yg saya dapat spnjg bekerja...maybe ianya bagus untuk preparation before saya menempuh alam pekerjaan yg sbenarnye.xde la nanti shock bila berdepan dengan hakikat dan realiti sebenar dlm situasi yg tidak pernah dilalui di masa hadapan...okay stop talking about that...now i'm focuss about my third sem...4 more days left before the third sem start...still packing my things and honestly i dont know what i want to do with all my stuff...i'm still blur and my mind still under construction...aahhahha biasala cuti dua bulan la katakan...nak wat cmne minda ku ini belum pulih sepenuhnye...ahhahahha starting from 6 of june onwards, i have to and must focus on my study...this is the last chance for me as it is my last sem for my foundation programme...so wish me the best of luck ::) ... so what I need to do is just study,,studyy,, and STUDY....please remind that zafira!!!!if not i dont know which HELL are you going to pass throughh..ahahhahah scary the movie je ayat tu....you must strive for the best....chaiyokkkkk!!! ok i will end here,,,so gudniteeeee dearrrrr ::)

current mood:: is listening to several songs::inilah cinta(akim)::RSVP(maulana)::kebahgiaan dlm perpisahan(shahir)::

No comments: