My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Tuesday, June 15, 2010

benci bilang cinta... ::/

assalamualaikum kawan-kawan...ahhahaha just want to tell here that now i'm in KUANTAN..... having my third or last sem of my foundation at the WORLD CLASS UNIVERSITY (ahahhaha name given by mr hiu lau peng)... for the first week of study here, i've been given alot of work and assignment from my lectures....klakar gile wei...da la baru start sem, otak pun still under construction lagi tiba2 je da ada keje.... alahaiiii.... tp nak wat mcm mane kan...itulah asam geram kehidupan sebagai seorang STUDENT...ingat pesan mama ye cik japilla...jgn nak menyimpang plak....ahahha mcm2 terjadi sepanjang seminggu saya berada disini.... mungkin kerana penempatan sy telah bertukar dr negara sekilau ke negara lalang..ahahaah still menyesuaikan diri lagi di tempat baru..tp ape yg pasti sy suka tmpat ni kerana ianya lebih privacy dan yg paling bestnye makanan kat arked sangat sangat sangat la murah....so saya boleh menambahkan berat badan saya tanpa perlu berpikir tntang masalah kewangan..hihhiihihihihi...ok la sy nak berhenti disini..saya mau tidur esok sy ade class pkul 8 pagi kat negara sekilau..tadaaaaaaaaa :::))
current mood::::saya rindu tainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ::(((

No comments: