My photo
Everything I'm not,made me who I am.I'm wearing kaca mata to see LIFE. I'm also a daughter and a student.being a twenty is not easy as you think!this is my blog so it follows my rules! sila pakai kaca mata hitam anda bila lawat ini blog ;D sekiranya anda tidak berpuas hati dengan isi kandungan dan jalan cerita yg terkandung dalam blog ini sila tekan kotak X yg berwarna merah disebelah atas kanan anda. dan jika ada mahu jadi FOLLOWER saya sila scroll sampai bawah ye.ini bukan ugutan tapi amaran! segala kerjasama adalah amat dihargai ;D

Wednesday, September 2, 2009

hujan????? =)

current mood : tgh melalak + mnyanyi lagu hujan pagi yg gelap
pagi yg gelap kini sudah terang
tapi bagiku ia makin kelam
oooo...ooooo....
oooooooooooohhhhhhhhhhhhh WTF
the best word to desribe what happened today
for all my life i never late to go for my exam
but
TODAY
is
the
DAY
AKU LAMBAT PEGI CLASS UNTUK EXAM
hahahahahhahahahha
aku pun xtau mcm mane aku bole lambat pg class
cik japilla ingat pkul 10 tp rupenye pkul 8.30 bebe....
apa nak wat hadapi jela ngn tenang walaupun adohhhh....
so i late for 15 minutes......ooooo i cant believe that....
poor cik japilla...
what can i do just hadapi dgn senyuman ku yg menawan jela..
hahahhahahhaha
sambil berkaraoke lgu ini:
i'm just a little girl caught in the middle
life is a maze
and love is a riddle
i dont know where to go
cant do it alone
i've try
but i dont know
whyyyyyyy...
i'm just a little girl lost in the moment
i'm so scared
but I DONT SHOW IT
nota kaki:
tgh mencari identiti sape itu mr. X
dalam misi penyiasatan

No comments: